Mijn droge stro haar is niet meer met dit droog haar masker van Kerastase

Het is voorbij met mijn stro haar. Ja, u zult nu wel denken waar heeft die het over? en dat kan ik u niet kwalijk nemen. Ik zal het voor u uitleggen. Mijn dikke haardos, waar ik na 45 jaar nog geen enkel verlies of sporen van kaalheid in kan achterhalen, had 1 hele vreselijke eigenschap. Het is chronisch droog. Ik maakte me er nooit zo'n punt van. Het was in de ochtend vaak wel kammen geblazen, maar was voor mij gewoon part of life zogenaamd. droog haar na blonderen

Een kameraadje van mij die plotsklaps met haar vingers door mijn haar begon te kroelen, maakt er een opmerking over. Zij had er ook altijd last van gehad, droog en stro haar. Maar ze onthulde dat ze Kerastase haarverzorgingsproducten is gaan nemen. Met shampoo en keratine haarmaskers van Kerastase en dat ze al snel de positieve kracht van deze Kerastase haarproducten ging gadeslaan.

Weg met droog haar dankzij Kerastase Haarproducten

Geen droog, weerbarstig haar meer, maar zalig zacht haar dat door de vingers gleed is wat ik merkte toen ze mij uitnodigde om met mijn vingers door haar haren te voelen. De volgende dag ben ik gaan winkelen en ben aan de slag gegaan. Om je haar gezond te houden leek het mij toch wel een goed idee om meer aandacht hieraan te gaan schenken. Toen ik met de Kerastase shampoo aan de gang ging en las ook nog een opheldering over wat Kerastase Nutritive doet.

Ze zeggen dat het een scala is van voedende producten voor droog haar. Met als doel om het haar weer flexibel te maken en een verleidelijk zacht gevoel te geven. Kerastase pakt de aanleiding van de uitdroging van de haarvezel aan en biedt drie verzorgingsroutines aan om elk niveau van indroging aan te pakken. Zalig klinkt in mij als ik haar hoor spreken: Kerastase haarmasker, schatje?.........Ja Kerastase, what else? was mijn antwoord.