Aveda Invati tegen dunner wordend haar

Mijn dunner wordende haar is gelukkig verminderd dankzij haarverzorgingsproducten van Aveda Invati.

DECEMBER 19, 2016 Nu moet u weten dat ik merkte dat er aldoor meer hoofdharen in mijn borstel bleven haken. Eerst drong het niet zo tot me door door, maar een kameraad begon me een beetje te stangen dat ik waarschijnlijk onbehaard zou eindigen. U zult begrijpen dat ik hier niet echt gelukkig mee was want ik moet toegeven dat ik toch een beetje verwaand ben. Ik moest aan mijn tot mijn spijt overleden vader denken die toch ook een dunne kop met haar had toen hij ouder werd.

AvedaDus ik ben op zoek gegaan naar haarverzorgingsproducten die dit belemmeren en kwam door een tip uit op Aveda kappersmerken en ben die gaan aanwenden en opeens na een poos merkte ik dat mijn alopecie veel minder werd.

Ik ben de onderstaande shampoo gebruiken van Aveda Invati Men Nourishing Exfoliating Shampoo.

Lees meer